John Romero – jeden z kmotrů FPS her

Hra Doom byla revolučním počinem, který změnil celý videoherní průmysl.  Strop, podlaha, scrolling oblohy, schody, výtahy, tyto věci do té doby ve 3D akční hře nebyly. Už předchozí hrou Wolfenstein 3D si firma id Software zajistila slávu, ale až tato jim zajistila status legendárních vyvojářů. Příběh, jak se vše událo,  a pár zajímavostí k tomu, vám řekne John Romero, jeden ze zakladatelů firmy.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (hlasovalo 12 lidí, hodnocení: 5,00/5)
Loading…

Mohlo by tě ještě zaujmout:

Autor titulků: DellEthing

Anglicky se učím už nějaký ten rok sám. Inspirují mě lidé Jako John Oliver, Ricky Gervais, Tessa Violet, Brooke Lawson (Dodger, @dexbonus) James Rolfe (AVGN), John Bain (The Cynical Brit).

Líbilo se ti video? Pošli autorovi páďo na pivo! Jde to přes PayPal:

1 komentář

  1. 6
    0
    Shareware znamená, že hra (nebo program) nebyla kompletní, a byla limitována buď obsahem, nebo časovým limitem. Doom v této formě obsahoval první ze tří kapitol, to znamená devět úrovní. Pro kompletní hru si člověk musel zaplatit plnou verzi. Jeden z důvodů proč takto nevyšel Doom II, bylo, že si „mnoho lidí myslelo, že první díl dokončili celý, ale byla to jen sharewareová epizoda.“ Takto řekl John Carmack, v rozhovoru pro Doomworld, v roce 2008.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..