Oblíbený Every Frame a Painting vám ukáže, co se všechno dá vytvořit, když si obraz rozdělíte na čtyři části. A demonstruje to na filmu Drive režiséra Nicolase Windinga Refna. Pokud jste ho neviděli, nebojte, nic z děje se nedozvíte.
Oblíbený Every Frame a Painting vám ukáže, co se všechno dá vytvořit, když si obraz rozdělíte na čtyři části. A demonstruje to na filmu Drive režiséra Nicolase Windinga Refna. Pokud jste ho neviděli, nebojte, nic z děje se nedozvíte.
Je to určitě zajímavé, film jsem viděl, ale připadá mi to jako hledání něčeho co tam není… režisér prostě točí film a hledá nejlepší umístění pro kameru a pochybuju, že přemýšlí o ňákých kvadrantech 😀
Já bych režiséra a kameramana zase tolik nepodceňoval. U filmu se všechno promýšlí do posledního detailu. Co má být kde na kterém filmovém okénku, bylo nejprve nakresleno na storyboardu, pak se podle toho vystavěly a našly sety / lokace, a přesně podle nich se vše i natočilo. Co se kamery týče, jen máloco je náhoda 🙂